Dag 4 reisdag naar Madi a Thava - Reisverslag uit Louis Trichardt, Zuid-Afrika van Brigit en Antoine Verhoeven - WaarBenJij.nu Dag 4 reisdag naar Madi a Thava - Reisverslag uit Louis Trichardt, Zuid-Afrika van Brigit en Antoine Verhoeven - WaarBenJij.nu

Dag 4 reisdag naar Madi a Thava

Door: Antoine

Blijf op de hoogte en volg Brigit en Antoine

25 Juli 2018 | Zuid-Afrika, Louis Trichardt

Dag 4 Reisdag naar Madi a Thava

Vandaag lekker uitgeslapen en om 8 uur ontbijt, was weer top. Buffet en een lekker eitje.
Daarna de auto in op weg naar het Noorden, een lange reis 4,5 - 5 uur reizen.
Onderweg doen we boodschappen en we lunchen heerlijk onder een boom met zelf gekochte spullen. Brood, jus d'orange, kaas, worst. Heerlijk.

Om een uur of 3 komen we aan in ons volgende resort. Een prachtig resort wat eigenlijk een soort kunst galerie is. Op elke kamer en suite ( jaja, van Brigit en mij en voor Bas en Kristel), hangt kunst. Maar oom uiten en in gemeenschappelijke ruimtes.

Lekker op ons terras wat gedronken en een spelletje Code Names gedaan. Dit onder genot natuurlijk van een alcoholische versnapering op een glas thee.

Heerlijk gegeten 's avonds. Even met de Nederlands eigenaar gesproken die ons die excursies voor morgen uitlegt.

Na het eten nog wat spelletjes en daarna de oogjes dicht. Wouter voelde zich in niet 100% vandaag, maar zoals het een echte kerel betaamd zal hij morgen wel zijn opgeknapt.

Groet Antoine