5 weeks to go - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Brigit en Antoine Verhoeven - WaarBenJij.nu 5 weeks to go - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Brigit en Antoine Verhoeven - WaarBenJij.nu

5 weeks to go

Door: Antoine

Blijf op de hoogte en volg Brigit en Antoine

17 Juni 2018 | Nederland, Veghel

Nog 5 weken en onze fantastische reis gaat beginnen. Gisterenavond heerlijke avond samen met Frans en Lizette gehad waar we onder andere alle onze reisdoelen voor de komende jaren hebben besproken. Dat wordt alle kanten van de wereldbol.
Vandaag belangrijke dag: we moeten gaan betalen..... pffff, maar het hoort er bij en reizen blijft een goede geldbesteding vooral als je dat met je hele gezin doet en dit maal zelfs met aanhang. Brigit en ik zijn benieuwd wat Wouter en Kristel van Afrika vinden. Wij vinden het in ieder geval het mooiste continent.
We hebben besloten nadat we voor Brigit en mij hier in NL VISA voor Mozambique hebben geregeld het voor de rest toch maar locaal te gaan doen. Veel en veel goedkoper, en we gegrijpen dat het qua tijdsbeslag maar kort is. Dus liever geld aan leuke dingen uitgeven.
Vandaag wel Malarone bestellen, immers Mozambique is malariagebied. Voor de rest is zo'n beetje alles voorbereid. De komende 5 weken heerlijk zomer in Nederland, waar we in elk weekend wel leuke dingen gaan doen. Over 2 weken met zijn zevenen weekend naar Friesland, klein beetje vakantie voorproeven.
Marc moet ook nog een aantal door ons uitgekozen excursies (met name game drives) reserveren, hopelijk krijgen we deze week de bevestiging binnen. Het aftellen begint.