Dag 5, een culinaire ervaring - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Brigit en Antoine Verhoeven - WaarBenJij.nu Dag 5, een culinaire ervaring - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Brigit en Antoine Verhoeven - WaarBenJij.nu

Dag 5, een culinaire ervaring

Door: Brigit en Antoine

Blijf op de hoogte en volg Brigit en Antoine

09 Juli 2012 | Vietnam, Hanoi

Na een prima nacht, werden we vanochtend om half 9 opgehaald voor de cooking classic.
Eerst een bezoek aan de markt waar we wederom zeer verse producten aantroffen
, ofwel levende beesten, zoals kikkers, vissen, kippen, etc,etc. Sommige werden aldaar geslacht. Was allemaal erg schoon, dat hebben we in Azië wel eens anders gezien.
Daarna met ons vijven na een erg leuke kookschool. We hebben loempia's gemaakt, heerlijke salada (die gaat BrIgit thuis ook maken, heeft ze beloofd, bij de barbecue), varkensvlees in een stoofpot en een heerlijk toetje. Onder begeleiding van een heerlijk glaasje witte wijn (eerste in de vakantie) het daarna maar heerlijk opgegeten. Na terugvocht had Iris haar telefoon in het busje vergeten, mbv onze gids Chi, toch weer teruggevonden, gelukkig. 's Middags toertje gemaakt met Vietnamese tjoek tjoek en daarna enige tijd relaxed in het park doorgebracht.

Wat snel gegeten bij de KFC en nu wachten op ons busje die ons naar het station gaat brengen, voor de nachtelijke treinreis in de sla's trein naar het hooggelegen SAPA. Net was boodschappen gedaan, want in de trein is niets te koop. Het was wederom mooi weer vandaag. De eerste dag de gehele dag zonnig, wat betekend erg warm, een graad of 35 schat ik met een zeer hoge luchtvochtigheid.

Zo tot morgen maar weer,

Groet
Antoine, Brigit en de rest

• 09 Juli 2012 - 14:25

Oma Keet:

Hallo allemaal.Geniet erg van jullie reis, en ben blij dat ik het op deze manier kan volgen. Met mij gaat alles goed . Liefs Oma Koos