nabeschouwing - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Brigit en Antoine Verhoeven - WaarBenJij.nu nabeschouwing - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Brigit en Antoine Verhoeven - WaarBenJij.nu

nabeschouwing

Blijf op de hoogte en volg Brigit en Antoine

02 Augustus 2012 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Thuis, helaas. Wat hebben we weer een mooie reis achter de rug.
Alles is eigenlijk goed gegaan, alleen een dagje vertraging. Bij deze ook alle lof voor onze reisorganisatie, Van Verre. Wederom hebben zij samen met ons een onvergetelijk mooie reis in elkaar gezet. Zij hebben er ook voor gezorgd dat wij toch nog mooi op tijd naar huis konden. De reis heeft ons eigenlijk alles gebracht wat wij graag wilde. We hebben heel veel verschillende delen van Vietnam gezien, natuur en cultuur. NIet te vergeten het contact wat we met de locale bevolking hebben gehad. Dit kwam mede door onze fantastische gidsen, die ons een deel van onze vakantie hebben begeleid. De meest grappige, lekkere, rare, leuke ,lieve, gekke dingen hebben laten zien en proeven. We hebben door hun veel van Vietnam geleerd. Waanzinnige excursies gehad, vooral de verschillende boten, met de goddelijke maaltijden (helaas voor Iris vooral fresh seafood) en massages aan boord. Niet te vergeten de Homestay, die samen viel met Iris haar verjaardag. De super mooie hotels. Wat te denken van Hongkong, gelukkig op het goede moment, en niet tijdens de tyfoon. Hierbij vallen alle andere steden in het niet. Wij zijn blij met ons verslag. We hebben dit voor de thuisblijvers gedaan dat ze ons konden volgen, maar zeker ook voor onszelf. Na een paar dagen hadden we al het gevoel alsof we al heel lang onderweg waren. Dit omdat we zoveel hebben ondernomen en gezien hebben. We hebben nu zelf een mooi verslag om nog eens na te lezen. We hebben bereikt wat we graag wilde met deze reis, dit geweldige land leren kennen. Maar bovenal dit als gezin samen ervaren. Onze kinderen hebben het ook fantastisch gedaan, ook onderling ging het super. Helaas voor hun, zijn ze in Nederland hun sterrenstatus kwijt. Vietnam, en geweldig land,nog niet zoveel toerisme, wat het daardoor ook wel erg aantrekkelijk maakt. Ik kan alleen maar zeggen, een aanrader voor iedereen. Ik wil iedereen ook bedanken die ons gevolgd heeft,en voor alle leuke reacties die we hebben gehad ook via whatsapp en sms. Hopelijk ooit nog tot een volgende reis. Groetjes Brigit en zeker ook de rest.