Verzoek aan alle lezers van ons forum - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Brigit en Antoine Verhoeven - WaarBenJij.nu Verzoek aan alle lezers van ons forum - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Brigit en Antoine Verhoeven - WaarBenJij.nu

Verzoek aan alle lezers van ons forum

Door: Brigit en Antoine

Blijf op de hoogte en volg Brigit en Antoine

22 Juli 2012 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Beste volgers,

Wij vinden leuk dat jullie ons allemaal volgen.
Nu heb ik een verzoek aan jullie.

Morgen is Iris jarig, ze wordt dan 15. Aangezien haar mobiele telefoon kapot is, is het leuk dat jullie haar feliciteren via dit forum.

Vanavond zullen we overigens geen verslag schrijven, want slapen dan bij een locale familie, zij zullen geen WIFI hebben.

Wij zullen de slingers ophangen voor Iris.

Groet
Antoine en Brigit

• 22 Juli 2012 - 20:11

Karel Weijenberg:

Hallo Allemaal,
    Zo te lezen hebben jullie het goed voor elkaar en genieten jullie elke dag. Morgen is dan de aparte feestdag waar de verjaardag van Iris wordt gevierd.
    Iris van harte proficiat en maak er een fantastische dag van. Je wordt tenslotte ook maar een keer 15 en zeker nooit meer in Vietnam.
    Graag wensen wij jullie allen nog heel veel plezier en cultuursnuiven toe.
    Groetjes
    De buren

• 22 Juli 2012 - 20:15

Oma Koos:

Iris gefeliciteerd met je verjaardag ook Papa en Mama Marloes en Bas.Je maakt er maar een gezellige dag van.Dag lieverds Oma

• 23 Juli 2012 - 13:04

Gefeliciteerd, Iris!:

Heel apart, Iris, om je verjaardag zo ver weg te kunnen vieren. We begrijpen dat je voor je verjaardag een nieuwe telefoon wil? Kun je gerust vragen hoor! En nu ook voor de rest: we hebben al jullie reisverslagen met veel plezier gelezen. Weer veel meegemaakt. Nog een paar dagen genieten, daar in het verre oosten, en dan weer volop wennen in dit rare Nederland. Wat zal dat een schok geven!

Groetjes en tot na de vakantie! Jan - Erica, Lotte, Willem, Anne, Marijn en Jolijn.

• 23 Juli 2012 - 14:39

Suzanne:

hey Iris,

van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    we zijn allebei weg, maar niet ver van elkaar verwijdert:D
    ik hoop dat je een hele fijne verjaardag en vakantie hebt.

xxx suus en de rest van de familie
    p.s. met ons is alles goed, we zitten in Kuala Lumpur te internetten;)

• 23 Juli 2012 - 15:36

Jan En Iny De Kleijne:

Ha jarige Iris, proficiat , alweer 15 jaar! Wat een geluk al op veel mooie plaatsen jarig geweest! Geniet ervan! Groetjes aan allen!
    Liefs vanuit Koh Tao. Xxxxx

• 23 Juli 2012 - 16:59

Wim En Fanneke:

Proficiat Iris, Super om over de hele wereld jarig te zijn en je hebt zo altijd je familie bij je.
    Geniet van je verjaardag, wij genieten van jullie verhalen. Nog veel plezier in Vietnam,
    Liefs Wim en Fanneke vanuit Rome

• 23 Juli 2012 - 20:11

Danielle:

Hallo Iris,
    Happy birthday to you!!
    Niet iedereen kan zeggen dat ie z'n verjaardag viert in Vietnam!
    De groetjes aan allemaal en een hele goede terugreis!
    Groetjes van Danielle (collega Brigit)

• 24 Juli 2012 - 07:06

Fons Bijman:

Proficiat Iris en familie!

Groeten Emmy en Fons Bijman