Een dagje Hue - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Brigit en Antoine Verhoeven - WaarBenJij.nu Een dagje Hue - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Brigit en Antoine Verhoeven - WaarBenJij.nu

Een dagje Hue

Door: Brigit en Antoine

Blijf op de hoogte en volg Brigit en Antoine

15 Juli 2012 | Vietnam, Hanoi

Gisterenavond aangekomen in een prachtig hotel, het wordt gerund door kinderen van de hotel school. Supergrote en luxe kamers.

Vanochtend na het ontbijt kwamen we er achter dat het bloedheet was, zo heet hadden we het nog niet eerder gehad. Toch lopende op pad gegaan naar de Keizerlijke stad (voor hen die er wel eens geweest zijn, vergelijkbaar met de verboden city in Peking, alleen wat kleiner).

Marloes en Brigit hebben last van de buik, waarschijnlijk gisterenavond op het vliegveld wat verkeerd gegeten.
Dit gecombineerd met de hitte zijn wat eerder dan gepland terug gegaan naar het hotel.

Hierna hebben we (helaas zonder Marloes) gezwommen in het locale (wedstrijd)zwembad. Wij met z'n vieren tussen alllemaal Vietnamezen. Geweldig leuke onverwachte gebeurtenis. Floortje Dessing zou er trots op geweest zijn. Wij sprongen met z'n allen in het water, terwijl er 100 Vietnamezen naar ons keken. Achteraf bleek dat in de ene helft de jongens en in de andere helft de meisjes mochten. Ze lieten ons als superattractie toch onze gang gaan.

Vanavond lekker eten en morgen op weg Hoi An waar we 4 dagen verblijven. Lekker in een luxe resort. Wat kan herleven vervelend zijn. Hopelijk knappen Brigit en Marloes wat op. Vanavond blijven we in het hotel, wat kaarten of scrabblen (voor hen die het niet weten, zo noemden ze in het pre I-pad tijdperk "wordfeut".

Groeten

Verhoeven family.

• 15 Juli 2012 - 11:25

Jan En Iny De Kleijne:

Hoi vakantiegangers,
    Gauw beter worden Marloes en Brigit.
    Gr. De kleijntjes

• 15 Juli 2012 - 11:27

Jan En Iny De Kleijne:

Hoi vakantiegangers,
    Gauw beter worden Marloes en Brigit.
    Gr. De kleijntjes

• 16 Juli 2012 - 00:18

Familie Jacobs:

Dat is balen dat de buik problemen geeft. Dat zijn de Nederlandse buikjes niet gewend. Leuke foto's btw

• 16 Juli 2012 - 00:18

Familie Jacobs: