Dag 2 in luxe - Reisverslag uit Hội An (1), Vietnam van Brigit en Antoine Verhoeven - WaarBenJij.nu Dag 2 in luxe - Reisverslag uit Hội An (1), Vietnam van Brigit en Antoine Verhoeven - WaarBenJij.nu

Dag 2 in luxe

Door: Brigit en Antoine

Blijf op de hoogte en volg Brigit en Antoine

17 Juli 2012 | Vietnam, Hội An (1)

Zo, eerst het goede nieuws, al moet ik zeggen dat er eigenlijk alleen maar goed nieuws te melden is.

Goede nieuws: het gaat weer goed met Brigit en Marloes (85%).

Een verslag van 2 dagen want gisteren waren er foto's, ik heb namelijk gisteren uitgevonden hoe dat moest, haha.

Gisterenochtend vroeg vertrokken in Hue op weg naar ons resort in Hoi An. Om 9 uur opgehaald door chauffeur die geen woord Engels sprak. Maar hij heeft keurig gedaan wat in het programma stond, een museumpje Da Nang, over de wergpas gereden en daar souvenirs gekocht, prachtig uitzicht overigens, de grot mocht hij van ons over slaan en toen arriveerden we om 1 uur in ons resort. Het Victoria resort, een prachtig 4 sterren resort. Na een lekkere lunch, lekker aan het zwembad gelegen, wat gedronken, wat gegeten.

's Avonds na een tropische bui met de Hotelshuttle naar het de rum van Hoi An gebracht. Wat een leuk plaatsje. Wat rond gewandeld en natuurlijk een van de vele plaatselijke kleermakers bezocht. We wel tips waar we heen moesten. Pak laten maken voor pa en zoon. Voor de ene hadden ze wel wat meer stof nodig dan voor de ander, haha.

Vanochtend heerlijk ontbeten, zelden zo'n buffet gehad, en we zijn toch al veel gewend na al onze reizen.
Hierna weer lommelen in en rond het zwembad.
Rond 2 uur weer met de shuttle het verruk in voor een lichte edoch voedzame lunch en even de pakken passen. Die van Bas paste prima, die van mij moest nog wat aangepast worden.

Teruggekomen maar weer even het zwembad ingedoken, wat met andere gasten gesproken, wat gelezen en om 7 uur aan een van onze favorite activiteiten begonnen: eten.
In het resort was er een fantastisch Italiaans buffet, zelden zo'n lekker Italiaans buffet gehad. Ik zal dit met Frank en Jean Paul eens evalueren, dit moeten onze dames kunnen namaken.

Zon het is nu 10 uur. We houden het hier nog wel 2 dagen vol voordat we vrijdag weer het actieve programma opstarten.

Ter illustratie nog enige foto's.

Groet, Antoine en de rest

• 17 Juli 2012 - 19:54

Yvonned:

Hallo allemaal,
    Fijn dat brigit en marloes weer opgeknapt zijn. Ziet er allemaal wel erg mooi uit. Veel plezier nog.
    Groetjes uit Terherne

• 18 Juli 2012 - 12:46

Annemarie:

Dag globe trotters.
    Het ziet er allemaal geweldig uit!
    Onze dochters hebben hun tassen al gepakt staan, hadden geen rust meer.
    Nog even twee dagen werken en dan op naar Parijs en Kuala Lumpur. Het weer was weer oud hollands verschrikkelijk dus de overgang zal groot zijn.
    Nog heel veel plezier!!!