Uitrusten in Aobe Lodge, Onguma Private parc - Reisverslag uit Namutoni Gate, Namibië van Brigit en Antoine Verhoeven - WaarBenJij.nu Uitrusten in Aobe Lodge, Onguma Private parc - Reisverslag uit Namutoni Gate, Namibië van Brigit en Antoine Verhoeven - WaarBenJij.nu

Uitrusten in Aobe Lodge, Onguma Private parc

Door: Antoine

Blijf op de hoogte en volg Brigit en Antoine

07 Augustus 2016 | Namibië, Namutoni Gate

Dagje Aobe Lodge, uitrusten.

Vandaag hebben we besloten een dagje rustig aan te doen, even relaxen. Het is immers een prachtige lodge om dat te doen. Ook wel een beetje door pragmatisme ingegeven, de Bushwalk was volgeboekt.
Met als gevolg dat we ons na het ontbijt naar het zwembad begeven hebben, beetje chillen, kopje koffie, wat lezen, beetje internetten, kids op zoek naar Pokemons en er een paar gevonden, zittende op luie fauteuil kijken naar de dieren welke tot aan de lodge kwamen, zoals zebra's en kudu's. Even lekker lunchen, in mij geval een salade, toch een beetje aan de lijn denken.

's Middags om 4 nog een paar uurtjes game drive waar we opzoek ging naar de Leopart, helaas niet aangetroffen. Wel even wat gedronken om naar de sunset te kijken natuurlijk onder genot van een glas witte wijn.
Na het eten nog even lekker rond het open vuur gezeten en weer eens een sigaartje gerookt samen met Bas.
Daarna heerlijk gegeten en op tijd naar bed om op tijd op te kunnen staan voor de langste rit deze vakantie.

Eigenlijk valt er vandaag dus weinig te melden, met dien verstande dat we genoten hebben van een prachtige Lodge. O ja, nog even wat snuisterijen gekocht, dat hoort er ook bij.

Groetjes
Antoine