Bagatelle Game Ranch - Reisverslag uit Mariental, Namibië van Brigit en Antoine Verhoeven - WaarBenJij.nu Bagatelle Game Ranch - Reisverslag uit Mariental, Namibië van Brigit en Antoine Verhoeven - WaarBenJij.nu

Bagatelle Game Ranch

Door: Antoine

Blijf op de hoogte en volg Brigit en Antoine

24 Juli 2016 | Namibië, Mariental

Gisterenavond heerlijk bij Joe's Beerhouse gegeten. Echt Duits, erg lekker maar wel erg veel vlees. We Kregen een tafel buiten bij het open vuur, dat was Fijn want het was immers fris. Weer terug bij Haus Sonneneck vermoeid van de Lange reis in slaap gevallen.

Vanochtend op tijd op en na een Duits ontbijtje ons eerste route op weg naar Kalahari, een soort rode woestijn. Rustig een uur of 3,5 gereden waarvan laatste deel op een onverharde gravelweg. Daar bestaat hier 80% van de wegen uit. Dus niet te hard rijden, Lukt mij helaas niet altijd, tot verdriet van Brigit.

Temperatuur ligt rond de 15 graden, met volle zon. Dus eigenlijk wel lekker. In de avond is warme kleding nodig, temperatuur zit dan dicht tegen 0 graden. Daar zijn we natuurlijk goed op voorbereid.

Het Bagatelle resort is prachtig, vanmiddag lekker gelezen en excursies voor morgen geboekt. We hebben 2 mooie huisjes midden in de natuur.
Dadelijk lekker eten, maar nu eerst spelletjes doen onder genot van een glas wijn.
Er is dadelijk een buffet, dit ziet er prima uit. Uitdaging zal zijn niet teveel te eten, maar dat gaat Lukken.
De omgeving is prachtig, knalrode grond en er lopen hier diverse dieren in het wild rond. De lodge ligt echt in de Middle of Nowhere. Toeval: we komen mensen tegen welke in het vliegtuig voor ons zaten. We gaan dadelijk sterrenhemel kijken. Ben benieuwd. We hebben hier ook nieuwe vrienden gemaakt, allemaal stokstaartjes. Tevens liepen de springbokken en Kudu's langs ons huisje.

Foto's zeggen meer, kijken of uploaden lukt met de 'matige' WIFI.

Groetjes
Antoine

• 25 Juli 2016 - 16:07

Richard Poelen:

Mooi avontuur Antoine en leuke reisverslagen!