Aankomst in Swaziland - Reisverslag uit Mbabane, Swaziland van Brigit en Antoine Verhoeven - WaarBenJij.nu Aankomst in Swaziland - Reisverslag uit Mbabane, Swaziland van Brigit en Antoine Verhoeven - WaarBenJij.nu

Aankomst in Swaziland

Door: Antoine

Blijf op de hoogte en volg Brigit en Antoine

17 Juli 2014 | Swaziland, Mbabane

Gisteren om 3 uur in Düsseldorf vertrokken met Emirates naar Dubai. Daar 4 uur gewacht, duurde lang en was midden in de nacht. Daarna doorgevlogen naar Johannesburg waar we om half 11 aankwamen. De meeste (en zeker ik) goed geslapen, alf blijft reizen in economy class niet leuk. Auto opgehaald, een Toyota Fortuner, een soort Jeep, 3 liter, dat wilt dus wel.
Vanaf Johannesburg op weg naar Swaziland waar we de eerste 2 dagen verblijven, prima reis gehad, 5 uur in de auto. Meteen onze langste autoreis van de vakantie. Onderweg nog een keer leuk koffie gedronken voordat we om half 7 aankwamen in Forrest Arms Hotel, een heel leuk hotel.
Ook de grens overgang van Zuid Afrika naar Swaziland was een ervaring op zich, heel aardige mensen maar nog zeer burocratisch.
Leuke kamers hier, iedereen heeft een open haard op de kamer en die gaan we ook gebruiken, het is hier immers winter, en vuurtje is behalve gezellig ook nuttig.
Het eten was heerlijk en de wijn goed (zelfde merk ook bij Sligro verkrijgbaar). We hadden hier weer WIFI en we schrokken erg van het vliegtuigongeluk in Oekraïne. Verschrikkelijk.
We gaan vanavond vroeg naar bed en kijken uit naar wat de dag van morgen gaat brengen. Iedereen heeft goede zin en gaan dadelijk nog een lekkere borrel pakken.

Tot de volgende keer, de groeten van allemaal.
Antoine

• 18 Juli 2014 - 10:18

Chantal:

Veel plezier allemaal! Wij houden CBS wel draaiende :-)