Epiloog - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Brigit en Antoine Verhoeven - WaarBenJij.nu Epiloog - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Brigit en Antoine Verhoeven - WaarBenJij.nu

Epiloog

Door: Brigit en Antoine

Blijf op de hoogte en volg Brigit en Antoine

12 Augustus 2018 | Nederland, Veghel

Epiloog

Onze vakantie zit er op. Na een lange terugreis waren we gisteren 11/8 weer terug op Veghelse bodem. Wat was het een mooie reis en wat hebben we genoten.
Met z'n zevenen prachtige avonturen beleefd, maar het mooiste avontuur was om dit met zijn allen te doen. We zijn natuurlijk met ons gezin al vaker avontuurlijk op reis geweest, maar met Kristel en Wouter er bij was toch weer een nieuwe dimensie. Het ging super goed met zijn allen, geen onvertogen woord en samen mooie dingen gezien en meegemaakt.
Terugkijkend heeft Marc Schoon van Madiba travel weer een prachtige reis in elkaar gezet, prachtige lodges, geen enkele uitgezonderd, vele hoogtepunten, eindelijk de big five gezien, ja ook het luipaard, heerlijk gegeten, al moeten die paar extra kilo's er weer snel af.
Brigit en ik hebben afgesproken dat we samen weer teruggaan, toch ons hart langzaam verpand aan Zuidelijk Afrika.
Ook de uitstap naar het strand een paar dagen was een goede keuze, al is Mozambique niet een land om snel naar terug te keren. Dit in tegenstelling tot andere landen in de regio.
Bij deze willen we iedereen bedanken die het verslag van onze mooie reis heeft gelezen.
Om dit met je gezin te doen is goud waard.

Groetjes
Marloes, Bas, Iris, Wouter, Kristel, Brigit en Antoine