Op weg naar Swakopmund - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Brigit en Antoine Verhoeven - WaarBenJij.nu Op weg naar Swakopmund - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Brigit en Antoine Verhoeven - WaarBenJij.nu

Op weg naar Swakopmund

Door: Brigit

Blijf op de hoogte en volg Brigit en Antoine

31 Juli 2016 | Namibië, Swakopmund

Vandaag vroeg op pad, 8.00 na een lekker ontbijt. Vandaag een lange rit voor de boeg. Alleen maar gravel wegen , dus vermoeiend voor moeders. Dachten we even lekker koffie te drinken in Solitaire, bleek dit plaatsje niet groter dan een veredeld tankstation. We zijn dus maar gewoon doorgereden. Iris heeft ook nog een heel stuk gereden.
Om 13.30 aangekomen in Walvisbaai bij Dune 7. De kinderen wilden heel graag sandboarden , ze hadden geluk . Bij deze organisatie hoefde ze niet te lopen, maar werden ze met een quad met high speed steeds opnieuw naar boven gereden . Vele blauwe plekken later, naar onze overnachtingslocatie gereden. Supermooie B&B, Organic guesthouse, 200 meter van de Atlantische oceaan. Nog even gewinkeld en inkopen gedaan voor de lange rit van morgen.
s'Avonds hadden we een leuke verrassing, we kregen een heerlijk diner aangeboden van de kinderen, nou dat hebben ze geweten! Bas heeft ons terug gereden. Als afsluiter nog een kaartje gelegd. Heerlijke afsluiting van de dag. Morgen vertrekken we naar Etendeka Lodge mountain camp, 450 km voor de boeg.

Groetjes Brigit