Tweede dag kaapstad - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Brigit en Antoine Verhoeven - WaarBenJij.nu Tweede dag kaapstad - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Brigit en Antoine Verhoeven - WaarBenJij.nu

Tweede dag kaapstad

Door: Antoine

Blijf op de hoogte en volg Brigit en Antoine

24 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Dit verslag is geschreven als we al weer thuis zijn, maar we willen het toch volledig hebben om dat we er een boek met tekst en foto's van willen maken.

Op de tweede hele dag in Kaapstad was het wederom druilerig weer. Dus met de auto er op uit. Er zijn drie bergen in Kaapstad, de kleinste lag niet in de wolken en zijn we dus heen gereden, Signal Hill.
Mooi uitzicht en ook de route er na toe erg leuk. Vandaar prachtig uitzicht op Lion's Head en Tablemountain (de andere 2 bergen). Op de terugweg een mooi overview over Kaapstad, incl. V&A Waterfront en het WK finale stadion.

Hierna naar Camps Bay, mooi strand met dito boulevard. Alleen wij hadden dikke truien nodig, dus maar even een (overdekt) terrasje gedaan. Er was WIFI, dus iedereen kon na twee dagen weer even e-mail, Facebook en weet ik al wat doen.

Hierna weer terug na ons appartement, spullen een beetje inpakken en 's avonds eten in de Piano Bar. Een echte yuppen tent, erg leuk (en wederom lekker).

De volgende dag op weg naar Kaapstad International Airport en op weg naar Nederland, wederom via een tussenstop in Dubai. Op de weg naar het vliegveld passeer je overigens nog een aantal verschrikkelijke Townships.

Die tussenstops op de heen en terugweg is het enige dat we volgende keer niet meer doen. Direct vliegen is toch veel plezieriger.

Groeten
Antoine