Nog 2,5 week te gaan - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Brigit en Antoine Verhoeven - WaarBenJij.nu Nog 2,5 week te gaan - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Brigit en Antoine Verhoeven - WaarBenJij.nu

Nog 2,5 week te gaan

Door: Antoine

Blijf op de hoogte en volg Brigit en Antoine

29 Juni 2014 | Nederland, Veghel

Zondagochtend 29 juni. Nog 2,5 week en we gaan weer op reis. Dit maal naar Zuid Afrika. Maar vanavond eerst nog voetbal kijken Nederland-Mexico.
We gaan met ons hele gezin: Antoine, Brigit, Marloes, Bas en Iris.
Reis is geboekt via Marc Schoon van Madiba Travel te Kaapstad.
We vertrekken van Dusseldorf op 16/7 en komen terug op 7/8. Zowel heen en terugreis via Dubai, waar we een aantal uren op het vliegveld zullen verblijven. Vliegmaatschappij: Emirates.
We hebben er allemaal veel zin en vinden zelf dat we het verdiend hebben, allemaal een jaar keihard gewerkt en Iris geslaagd voor de HAVO.
Dinsdag 1 july hebben we nog een SKYPE gesprek met Marc om alle laatste details van onze reis door te nemen.
De eerste 8 dagen staat in teken van safari, rondom: Swaziland, Kruger park, Klaserie Private park en de Panoramaroute. Hierna naar het zuiden en de Garden route bekijken met natuurlijk goed eten en drinken.